Bent u niet tevreden met het bestelde artikel? Heeft u het verkeerde artikel besteld? Of wilt u om een andere reden toch van de koop afzien?

Dan kunt u uw bestelling retourneren of ruilen. Zowel consumenten als zakelijke klanten hebben bij Telindo 14 dagen bedenktijd.

 

  • Te retourneren producten dienen compleet, onbeschadigd en in de originele verpakking te zitten. Bekijk het product gerust zoals u in een winkel zou doen.
  • Producten die onherstelbare schade hebben kunnen wij niet retour nemen. U ontvangt geen vergoeding.
  • Retourkosten zoals verpakkings- en verzendkosten, zijn volledig voor rekening van de klant.

 

Verpak uw retourzending zorgvuldig.

Let er op dat u de retourzending goed verpakt en maak indien nodig gebruik van papier of plastic om afzonderlijke onderdelen te beschermen. Zo voorkomt u dat het product tijdens het transport beschadigd. Als uw retourzending beschadigd bij ons aankomt wegens onzorgvuldig verpakken, zijn wij genoodzaakt om het te crediteren bedrag in te houden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur een mail naar ons via hier en ontvang een retourformulier. Stuur het ingevulde retourformulier samen met de factuur mee met de zending. Indien dit formulier niet volledig is ingevuld kunnen we de retouraanvraag niet in behandeling nemen.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.

Nieuwsbrief

Extra voordelen, promoties en productaanbevelingen speciaal voor jou!